miercuri, 5 octombrie 2016

BALEA - crema de picioare cu seu de cerb - REVIEW



Crema aceasta am descoperit-o din greseala. Mama imi spusese despre o alta similara, a aceluiasi brand, insa cautand prin rafturile "dm" si citind ingredientele... n-am putut sa o las. Ce tot spun eu aici... am luat 4 creme diferite (oricum le mananc pe paine cu pielea mea uscata ;) ), ca sa le testez. Daaaa, PATRU. Atat de nebuna sunt! Revenind la review, crema de picioare cu seu de cerb mi-a placut foarte mult. Foarte foarte mult.

Ce este: 

o crema foarte densa, cu ingrediente putine dar bune, care trebuie folosita mai ales seara. Pentru ca se absoarbe cumplit de greu. Daca aveti pielea uscata, crapata, sau vreti un tratament intensiv al talpilor, este cea mai potrivita crema pe care am gasit-o pana acum.




Ce spune producatorul: 

"poate preveni formarea bataturilor, basicilor sau umflarea picioarelor. Cu extract de musetel si ulei rozmarin, crema cu seu de cerb ofera un strat de protectie pentru pielea foarte uscata, degradata.

Crema de picioare cu seu de cerb ingrijeste delicat picioarele foarte obosite, crapaturile, pielea uscata. Aloe vera hidrateaza pielea, iar extractele de plante din compozitie ajuta la prevenirea iritatiilor."





Cum o folosesc:

Imediat dupa dus si curatarea talpilor cu o pila extrem de abraziva, aplic crema, masand-o maxim doua minute. Mi-as dori sa am mai mult timp, dar de obicei... n-am. Asa ca, o intind bine si aia e. Dupa care imi pun sosetele de hidratare de la Avon. Am incercat multe tipuri de sosete de bumbac peste cremele de picioare, dar parca acestea de la Avon isi fac treaba cel mai bine. Nu absorb prea multa crema, se spala usor si sunt destul de des la oferta. Se descos cu usurinta, dar aia e alta poveste. Sosetele cu pricina le tin cuminte cel putin o ora, insa peste noapte, in  99,99% din cazuri, le scot.



 Credit foto: http://www.myavon.ro/avon-sosete-hidratante-planet-spa.html

Dupa ce fac minunea aceasta, dimineata am niste talpi... ca de bebelus. Rezultate similare obtineam cu niste creme mult mai scumpe, combinate cu uleiuri. Crema aceasta cu seu de cerb isi face treaba, in cazul meu, intr-un mod in care a reusit sa ma lase cu gura cascata. Prin urmare, review! :)

Trebuie sa mentionez ca mama o gaseste prea grasa si prefera o alta. Pe care o voi descrie zilele astea,  este din setul celor patru muschetari. ;) Preferata mea ramane indiscutabil aceasta.

O gasiti in magazinele dm, pretul este sub 10 lei.

Sa va fie de folos!

Voua, o zi excelenta!
Wolfette


  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5  din 5 puncte (nu pot sa vad cam cat produs mai am in flacon)
  • Calitate: 5 puncte din 5  
  • L-as mai cumpara: DA!


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2016 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu