sâmbătă, 5 decembrie 2015

Ruj MAC All Fired Up - REVIEW

In vremuri de demult, cand inca eram un copil nevinovat, credeam ca Mos Craciun este un batranel generos care va veni doar daca sunt cuminte. Si nu eram... Dar in marinimia lui, imi aducea cam tot ce visam. Apoi am trecut la perioada in care stiam cu certitudine ca nu exista niciun Mos, dar ma bucuram de cadouri in continuare, pe de o parte pentru ca invatam pe branci - ce altceva sa faci cand esti singur la parinti si nu exista internet, pe de alta pentru ca nu aveam pretentii prea simandicoase.

La aceasta frumoasa varsta, ma incapatanez sa sper ca Mos Craciun este un tanar care lucreaza bine de tot la sala (la naiba, are nevoie de muschi sa care sacu' ala imens ;)) si care va veni in fiecare an sub brad pentru simplul motiv ca... merit! Si pentru ca, acum nu ii mai cer daruri pentru mine, ci il sponsorizez pentru cei dragi! LOL 

Ce legatura au cele de mai sus cu un review la un ruj?!? E foarte simplu! All Fired Up este unul din cele lucruri care imi aduce aminte de iarna, de Sarbatori,  chiar daca il port in mijlocul verii. Nu stiu de unde s-a nascut conexiunea in capusorul meu, poate tocmai pentru ca este un ruj foarte vesel, il asociez cu aceasta perioada a anului cand sunt fericita. Si ceva mai zurlie decat de obicei... (dupa cum se vede mai sus)!






Deci, ce este:

Un ruj produs de MAC, din gama Retro Matte. 


Pros:

* Culoarea este fabuloasa! Este un rosu cumva spre roz, cu ceva fucsia in el si desi tinde spre o culoare calda, nu vad in el niciun subton orange. Ceea ce il face foarte potrivit tenului meu rece. In plus, nu da iluzia optica de dantura usor ingalbenita (cum o fac unele rujuri in nuante mai calde) - stiu, descrierea e fascinanta ;) - ci prin contrast dintii par mai albi!




In stanga aveti All Fired Up, in dreapta fiind un alt ruj din colectia Retro Matte, Flat Out Fabulous, al carui review il gasiti aici.



* Consistenta destul de cremoasa pentru un ruj mat. Rezista pe buze ORE bune daca nu mananc, in conditiile in care beau foarte multe lichide peste zi, unele calde. Uneori, chiar si dupa ce am luat o gustare de fructe a ramas intact, singurele alimente care l-au clintit au fost cele onctuoase. 

* Mirosul este vanilinat, specific rujurilor MAC. 


Cons:

* Nu il pot folosi atunci cand am buzele foarte uscate. De la vant, sau o stare de rau... Usuca binisor pielea, dar spre deosebire de alte rujuri mate sau rezistente la transfer, este ceva mai ingaduitor. Insa nu este un ruj pe care il folosesc zilnic. Desi AS VREA!!!

* Daca nu sunt exfoliate bine buzele, se va aplica neuniform, scotand in evidenta FIECARE bucatica de piele care nu ar trebui sa mai fie acolo. 

* Nu se sterge intotdeauna uniform. Nu arata ingrozitor, dar uneori sesizez ca s-a luat destul de mult de pe zona interioara a buzelor. Ceea ce ma irita suficient de mult incat sa il verific de cateva ori peste zi, dar nu indeajuns incat sa ma lipsesc de el. 



Cum il aplic: 

Atunci cand ma machiez, aplic un balsam de buze. Nu foarte gras, dar hidratant. Imi fac machiajul ochilor si al fetei, apoi masez bine de tot balsamul pe buze si excesul il sterg cu un servetel., fara a freca pielea. Prin presari repetate. In general aplic un creion de buze in tonul pielii sau in nuanta rujului, cat sa nu imi alunece rujul in afara conturului gurii (desi la gama Retro Matte, nu cred ca e cazul. Dar sa lasam piticii de pe creier sa fie linistiti, zic!) Abia apoi folosesc rujul, intr-un strat cat pot de fin. Presez cu un servetel curat, mai ales spre interiorul buzelor si dupa aceea mai aplic un strat de ruj. Este singurul mod rujurile mate arata ok pe buzele mele, altfel nu reusesc sa obtin aspectul acela de buze catifelate si hidratate, neavand stralucirea pe care o confera rujurile cu alte finish-uri.







Este un ruj pe care il ador! Imi impune un machiaj minimalist al ochilor, altfel mi se pare ca am prea multe pe fata. Chiar si in conditiile acestea mama m-a avertizat ca "urla" un pic. Dar "urla" fain... Nu c-as renunta sa il port daca n-as avea aprobarea celor din jur! ;)

Deci daca sunteti in cautarea unui produs care sa fie in spiritul Sarbatorilor si care sa-l impresioneze pe "Mosu' ", indiferent ce varsta ar avea el, testati-l in magazinele MAC. All Fired Up este un ruj intr-o nuanta pe care nu am mai intalnit-o, cel putin nu cu acest finish mat, ceea ce il face unic. Si chiar daca este o culoare zgomotoasa, "asortat" cu atitudinea potrivita, nu da senzatia de... disponibilitate ci dimpotriva, de femeie sigura pe ea, care stie foarte bine cam cate parale face. "You give me fire? I can ROCK the fire"...


  • Produsul: 4 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5  din 5 puncte 
  • Calitate: 4 puncte din 5  
  • L-as mai cumpara: DAAA!


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2015 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu