sâmbătă, 26 decembrie 2015

ORLY - Plum Noir - REVIEW

Imi plac culorile reci, care se aseaza perfect pe nuanta pielii mele. De la machiaj, oja, haine... Sunt tonurile pe care le iubesc cel mai mult. Plum Noir este o oja pe care am descoperit-o luna trecuta si mi-a furat ochii din prima secunda! 

Culoarea este destul de inchisa, bogata, usor dramatica. Si se aliniaza cu toamna din acest decembrie... Nu as folosi-o in mijlocul verii, decat daca ma apuca vreo dispozitie sumbra. Stati un pic, sa ne edificam: "Andrei, am eu asa ceva?" Se aude din sufragerie: ... neah, nu pot sa scriu ce se aude. E ceva legat de PMS si "mood". Termin review-ul si plec dupa detalii, ca n-o sa murdaresc laptop-ul de sange! :)

OK. Revenim. Plum Noir are o consistenta medie, se acopera perfect in doua straturi. Finish: cremos, chiar daca are un luciu moderat. Pensula nu este nici prea lata, nici prea ingusta, perfecta pentru o femeie cu doua maini stangi. Asa , ca mine... :) O aplic peste baza Bonder, tot de la Orly si folosesc intotdeauna top coat-ul Polish, al aceluiasi brand. Multa lume crede ca am o oja semipermanenta, insa nu e cazul. 

In combinatia aceasta, lacurile pentru unghii Orly rezista impecabil 3-4 zile, dupa care incep sa se ciobeasca. Nu uitati ca am inca fetele mici, ajung des cu mainile in apa si cam toata treaba o fac fara manusi. Lucru care imi nenoroceste atat mainile, cat si manichiura. Alte oje imi sar a doua zi, deci media de 3-4 zile este mai mult decat satisfacatoare. 






Acum ca ma gandesc bine, a dat nebunia prunelor peste mine iarna asta, ca tot agreez gama de la The Body Shop "Frosted Plum"... Sa vedem ce "pofte" ma apuca in primavara lui 2016! ;)


  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5  din 5 puncte - capacul cauciucat este foarte fain de folosit
  • Calitate: 5 puncte din 5  
  • L-as mai cumpara: DA


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2015 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu