sâmbătă, 5 iulie 2014

100 PERCENT PURE - Cremele de Corp: Blood Orange si Vanilla Bean - REVIEW

Ma sicaneaza de ceva vreme laptop-ul, si pentru ca bucuria sa fie completa, am pierdut o serie buna de fotografii pentru blog. Printre care si pe cele de la Raw Generation Expo, care a avut loc la Rin Grand Hotel anul acesta. Eveniment la care, m-am dus "glont" pentru ca imi doream foarte mult sa adulmec toata gama celor de la 100% pure. Spre norocul meu, am reusit sa-i prind!

O echipa calda, frumoasa, a incercat sa imi prezinte produsele. "A incercat" zic pentru ca i-am intrerupt in timp util, le cunosc ingredientele si produsele la nivel de site "ca pe Tatal Nostru"! Cu olfactivul eram in urma, dar am rezolvat si acest aspect! :) Dupa ce mi-am bagat nasul (la propriu) in tot ce era in jurul meu, la capitolul creme m-am oprit la vanilie si portocale, pentru simplul motiv ca folosisem cocoa kona, strugurii si mango. Daca ar fi fost dupa mine, mutam jumatate de stand acasa, insa de data asta m-am limitat la patru produse. Astazi, o sa va detaliez despre creme.





CE SPUNE PRODUCATORUL:


La ambele creme, apare urmatoarea descriere:
Complet naturală, 100% Strict Vegetariană, Fără gluten
Pentru o piele sănătoasă şi radiantă şi un aspect seducător, foloseşte această delicioasă cremă hidratantă cu portocale roşii (respectiv cu boabe de vanilie, pentru cealalta crema), bogată în antioxidanţi cu puternic efect anti-îmbătrânire, vitamine, uleiuri din fructe şi unturi hrănitoare de avocado şi cacao, care îţi va înmuia, hidrata şi hrăni tenul cu cele mai naturale ingrediente nutritive, de cea mai bună calitate. Un produs cu adevărat 100% pur care nu conţine arome artificiale, substanţe chimice sintetice, conservanţi toxici sau alte toxine care ar putea fi dăunătoare.

INGREDIENTE:

Crema cu portocale rosii:

suc organic de aloe (1), hidrosol de trandafir organic (2), unt de cacao, unt de avocado, ulei de seminţe de măceşe (3), ceară candelilla, ulei de coacăze negre, vitamina E, vitamina C, ulei esenţial de portocale roşii, extract de portocală roşie, cafea verde organică (4), cireaşă sălbatică organică (5), rodie, zmeură organică (5), mură şi ceai alb organic (3), acid citric, hamamelis, caprifoi japonez, rozmarin, oregano, cimbru şi genţiană, alcool din cereale, boabe de acai, resveratrol, ceai verde organic (3), fruct de mango, boabe goji, fruct de maqui, soc şi strugure tămâios

Crema cu boabe de vanilie:

suc de aloe (1), hidrosol de trandafir (2), unt de cacao, unt de avocado, ulei de seminţe de struguri, ulei de seminţe de măceşe (3), ceară candelilla , ulei de coacăze negre, vitamina E, vitamina C, vanilie pură, alună de pădure, cafea verde organică (4), cireaşă sălbatică organică (5), rodie, zmeură organică (5), mură şi ceai alb organic (3), acid citric, hamamelis, caprifoi japonez, rozmarin, oregano, cimbru şi genţiană, alcool din cereale, boabe de acai, resveratrol, ceai verde organic (3), fruct de mango, boabe goji, fruct de maqui, soc si strugure tămâios

1 origine organică garantată de SGS organic
2 origine organică garantată de Ceres GmbH
3 origine organică garantată de Oregon Tilth Certified Organic
4 origine organică garantată de Asociaţia Fermierilor Ecologici din Hawaii
5 origine organică garantată de USDA

Greutate netă 8 oz / 236 ml


PAREREA MEA:

Ohhh, well... Imi plac la nebunie mirosurile gurmande si cele florale. Exact in aceasta ordine. La capitolul creme, dupa fiecare dus, imi place "sa ma imbrac" din cap pana in picioare intr-o crema care sa ma scufunde intr-o aroma dupa sufletul meu. Iarna le agreez pe cele de ciocolata, vanilie, pe cele care aduc a prajituri, iar vara merg spre cele fructate. Desi prima aleasa, la standul 100% pure, a fost crema cu portocale rosii, o data ce mi-a intrat in nari mirosul celei de vanilie nu am putut sa o las acolo. De fapt am lasat-o, dar m-am intors de la usa dupa ea!

Imaginati-va ca aveti un cos cu portocale rosii de Sicilia. Apoi le stoarceti. Si tot mirosul acela de fruct proaspat, usor citric, usor dulce fara a fi lesinator, il puteti concentra intr-o crema de corp. Iar cand zic citric, se simte fara niciun dubiu mirosul de portocala rosie, nu de grapefruit, nu de lamaie, nu de altceva! E o crema care imi vine "manusa" in zilele calde.

Pe de alta parte, spre bucuria mea, vanilia nu miroase decat vag... a vanilie! ;) Ma asteptam sa nu o suport, nu agreez 90% din cremele de pe piata cu miros vanilinat pentru ca au o aroma atat de concentrata incat mi se par gretoase. Crema cu vanilla bean insa, miroase... aaa? Aaaaaa? CARAMEL! Si mai are un usor iz de nuca, iar ca nota finala eu simt vanilia. E WOW! Destul de dulce pentru sezonul cald, ma incapatanez sa o folosesc seara, cand o aroma fresh nu mi se pare 100% (ca tot vorbim despre asta :)) necesara. Sotul meu adulmeca aerul dupa mine iar piticele... dupa ce le-am cremuit pe maini, au incercat spre disperarea mea sa se linga pe maini! Si nu e o gluma! Am dus ceva munca de lamurire, noroc ca au inceput sa inteleaga ca nu au voie! (Intre noi fie spus, am incercat si eu sa vad cum e la gust, ca nah, sa nu pateasca ceva copiii, si spre amaraciunea mea, e dulce! Aveau dreptate maimutele!) Pfuuuuu... :))))))

Aromele persista pe piele cateva ore. Nu sunt atat de agresive incat sa nu pot folosi un parfum, dar am grija sa utilizez o apa de colonie intr-un registru asemanator cremei folosite. Si la capitolul parfumuri cu mirosuri gurmande, va pot aduce un intreg arsenal! ;)

Ca si textura, sunt niste creme care se regasesc intre lotiune si unt de corp. Nu sunt onctuoase dar nici foarte subtiri, spre un lapte de corp. Pentru mine, care am o piele extrem de uscata pe corp, sunt exact ce imi trebuie vara, iarna insa mai adaug deasupra un strat ulei (ca e bio, ca e fructat, depinde de dispozitie). Dar acum, se muleaza foarte bine pe nevoile mele. Daca le aplic cu 15 minute inainte sa ma imbrac pentru serviciu, am descoperit ca nu lasa urme grase pe haine, mai ales ca masez bine crema pe corp. Nu mult, doar bine! ;) Cine are timp de pierdut la prima ora a diminetii?!?

In stanga pozei, crema alba este cea cu vanilie, in dreapta, cea cu o tenta galbuie este cea cu portocale rosii:





La capitolul ingrediente, nici nu aprofundez subiectul. Le puteti vedea, suna mai mult decat bine si nu vad ce as putea cere in plus. Uleiuri organice eficiente in pastrarea elasticitatii pielii, vitamine, extract de cafea verde care sa loveasca un pic in celulita (daca e cazul, dar cine are asa ceva?!? Noi sigur nu! ;))! Si o groaza de extracte de plante care sa ne rasfete corpul! Da exista un strop e alcool, spre finalul listei, dar la cantitatea impresionanta de uleiuri din compozitie nu am inregistrat absolut niciun efect deranjant. Si daca eu spun asta, credeti-ma ca e maaaare lucru! Doamna cu "piele de crocodil" se declara multumita 100% de cremele celor de la 100 percent pure!

Ca si ambalaj, sunt practice, in sensul in care eu le tin sprijinite pe capac si astfel beneficiez si de ultimul strop de crema din recipient. Un plus flaconului semi-transparent, care ma lasa sa vad cat produs se mai afla in interior dar suficient de opac incat lumina sa nu denatureze continutul de uleiuri. Ambalajele de tipul acesta sunt mult mai igienice (nu introducem mai stiu eu ce minuni in borcan), asigura mai multa stabilitate anti-oxidantilor care nu ajung in contact cu aerul la fiecare aplicare si comode de luat in calatorii. Bila alba!

Mentiune: pentru ca e vara, va recomand sa le pastrati totusi in frigider. Din 2 motive: in primul rand fiind reci, va vor da o senzatie de confort binevenita in zilele caniculare; nu in ultimul rand, avand multe ingrediente naturale, nu riscati sa se deterioreze inainte de termen, din cauza temperaturii ridicate.

Uitasem, mea culpa! Le gasiti pe site-ul oficial 100% pure, exact AICI, la pretul de 65 lei pentru 236 ml.

Pentru mari si mici, mamici, copii si bunici... fie, fie si tatici... le recomand cu drag! :))))

PS: nu este un post sponsorizat, produsele au fost achitionate din fonduri proprii. Daca ati avea ocazia sa intalniti echipa 100% pure, ati intelege de ce, daca nu mi-ar fi placut produsele, mi s-ar fi pus pe suflet sa scriu un review negativ, dar as fi facut-o daca era cazul. Spre usurarea mea, nu am gasit niciun "nod in papura" de care sa ma agat! Si sunt destul de scrupuloasa... ;)

  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 (reiese din review de ce...)
  • L-as mai cumpara: DA. DA. Si... DA!

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

2 comentarii:

  1. Utilă postarea ta :)
    Și mie îmi plac aromele dulci, precum cele de vanilie, ciocolată

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper sa mai gasesti si alte "minuni" folositoare prin Pandora mea! :)

      Ștergere