vineri, 31 ianuarie 2014

CLARISONIC vine in Romania! CLARISONIC Aria - REVIEW

Cred ca fiecare femeie de pe pamantul acesta are seara un ritual de pregatire pentru somn. Si cred ca acest ritual ar trebui, pentru fiecare femeie de pe pamantul acesta, sa includa si un proces de curatare al tenului.

De Clarisonic am auzit de mai bine de 7 ani. Probabil la vreun an de la momentul in care a aparut (n.a. 2004), cand toata piata beauty SUA era in delir dupa “masinaria minune”. Evident ca toate au fost bune si frumoase, pana am zarit pretul produsului… Si atunci am avut, ca mai toate persoanele care aud suma cu pricina (peste 100$), o reactie de revolta: “Cum, o perie amarata pentru spalarea fetei, la banii astia?!?” Oh, well… Acum cand il am casa si ma asteapta cuminte pe etajera din baie, nu ma roade decat gandul ca am fost bleguta sa nu ma hotarasc asupra lui mai devreme!


 O sa va povestesc cate ceva despre Aria, acesta fiind modelul pe care il detin, dar avand in vedere ca in magazinele Sephora se anunta cu surle si trambite lasarea aparatelor Mia (nu stiu daca e vorba de Mia sau Mia 2, insa) si Clarisonic Plus, o sa incerc sa va conturez cate ceva si despre acestea (si ce e mai important o sa va aduc cateva pareri si review-uri referitoare la acestea). CLARISONIC-UL SE VA GASI LA RAFT DIN 9 FEBRUARIE!

CE SPUNE PRODUCATORUL:

Sistemele de curatare Clarisonic utilizeaza o frecventa sonica patentata de cca 300 miscari per secunda pentru a indeparta cu eficacitate si gentilete, mult mai mult praf, sebum, machiaj etc decat ar face-o curatarea manuala. Indepartand aceste impuritati de pe suprafata tenului, Clarisonicul conduce la o absorbtie net superioara a produselor voastre favorite de curatare.


Utilizarea Clarisonic in CIFRE (conform studiilor):





 

6X

O spalare mai buna decat cea manuala

94%

Din utilizatori au raportat un ten mai catifelat







61%

Cu atat este mai buna absorbtia vitaminei C dupa utilizarea Clarisonic-ului

90%

Din utilizatori au raportat un ten mai radiant si stralucitor







2X

Utilizari pe zi (s-a demonstrat ca este suficient de gentil si sigur, nu afecteaza tenul in mod negativ)





Ce are deosebit Clarisonicul Aria:

3 Viteze (Delicata, Universala, Puternica)


Variind nivelele vitezei sonice va puteti ajusta experienta spalarii cu Clarisonic Aria® propriilor voastre nevoi. Conceputa pentru curatarea pielii compromise sau fragile, Viteza 1 (Delicata) poate fi folosita chiar si de tenurile extrem de sensibile.


 Viteza Universala  (cea de a doua viteza) este destinata tenului normal – pentru a fi utilizata zilnic, curata  si creste eficacitatea spalarii cu peste 26%, prin comparatie cu viteza 1.

Cand este nevoie de o exfoliere superioara, folositi viteza 3 (Puternica) care asigura o putere de curatare cu cca 30% mai mare decat viteza 2.

Un   T-Timer ajustabil



Pentru o spalare eficienta si uniforma, Clarisonic Aria prezinta un T-Timer® care emite sunete si semnale luminoase pentru a indica  faptul ca este momentuil sa mutati aparatul pe o alta zona a fetei.
 

Incarcator universal USB "pLink Charger"


Perfect pentru calatorii, incarcatorul Aria este singurul incarcator Clarisonic USB, care il face extrem de util atat acasa cat si atunci cand sunteti in vacanta.


 

Perii de curatare interschimbabile


Puteti alege dintr-o varietate mare de perii pe cea potrivita tipului dumneavoastra de ten si nevoilor/conditiilor in care se afla acesta.

Semnalizare prin LED-uri de diverse culori a duratei de biata a bateriei.




PAREREA MEA:

Mi-am dorit foarte mult acest Clarisonic, in primul rand datorita zonelor foarte uscate de pe obraji, pentru curatarea carora am tot folosit prosopele la spalare, tot felul de exfoliante, de bureti-buretei care promiteau care mai de care solutia salvatoare! Pe de alta parte, porii de pe zona T ma chinuie vara, sunt satula de curatarea acestora prin masaje cu uleiuri bio, de tot felul de plasturi exfolianti etc. Nu in ultimul rand, pentru ca o piele bine curatata/exfoliata este o piele care primeste foarte eficient ingredientele din solutiile antirid si antioxidante pe care aleg sa le aplic.Toate problemele acestea se pot rezolva cu un singur instrument? HA! Il vreau si repede! Nu a fost repede, dar multumesc unor oameni faini care mi l-au luat din SUA, a fost o surpriza imensa sa ma trezesc cu el in maini! Unul din rarele momente cand am amutit in viata asta! ;) 





Setul in care a venit Aria, cuprindea si o husa personalizata cu logo-ul Clarisonic (cu un Clarisonic metalic miniaturizat atasat de fermoar, super cute! :)), precum si cateva produse Josie Maran pe care imi doream de mult sa le incerc.



Pentru ca este un review lung, o sa intru in paine, spunandu-va cum il folosesc:

Seara incep cu demachierea tenului. Apoi, conform instructiunilor cu care a venit Aria, se poate aplica gelul/sapunul/spuma de curatare direct pe pielea umeda sau pe perie (si aceasta trebuie umezita inainte de folosire). Eu agreez insa sa imi curat fata cu Bioderma H2O Sensibio, sa ma spal cu apa si sapunul meu favorit, abia dupa aceea ud peria, aplic un strop de sapun-crema pe aceasta si pe ten, ulterior demarand Operatiunea "Clarisonic".

Recomandarea cu care vine aparatul este (in cazul Ariei, pentru 2 minute se dubleaza timpii de mai jos) :





1
20 secunde 
 pentru frunte





2
20 secunde
pe nas si barbie




3
10 secunge
pe UN obraz




4
10 secunde
pe celalalt obraz

Initial, am incercat sa folosesc Aria la viteza 3! Deh, dupa atatia ani de asteptari, vroiam sa curat tot pana la os! Si o sa radeti, dar era cat pe ce sa reusesc! Viteza 3 pe un ten nu foarte sensibil dar deshidratat, inseamna foarte mult! Chiar si numai un minut! Probabil e o viteza pe care as putea-o tolera o data la 3 zile! Viteza 2 o suport binisor o zi da, una nu, NUMAI cu peria Delicate! Daca vreau insa sa utilizez Clarisonicul zilnic, atunci setez aparatul pe viteza minima. Si nu, nu il pot folosi de 2 ori pe zi, desi producatorul spune ca se poate, decat daca vreau cu tarie sa renunt la unul-doua straturi de piele…vie inca!




Am programat aparatul pentru 2 minute, deoarece 1 minut nu il gasesc suficient pentru a curata fata, gatul si decolteul. Nu tin cont de timpii recomandati, de obicei imi spal si zona din jurul ochilor, frugal trec peste pometi si insist foarte mult in zona T (barbie, nas, frunte), pe toata zona mandibulei (unde am ten extrem de uscat) si moderat pe gat si decolteu. El suna cand vrea, eu imi vad de treaba! Deci puteti sa va luati Mia, spre ex, sa va spalati in legea voastra (nu are decat o viteza, dar  eu oricum o folosesc pe cea minima la Aria in 80% din cazuri) si dupa un minut, cand se opreste aparatul, sa mai apasati inca o data butonul, pentru inca un ciclu de spalare.



Doar Aria si Claronicul Plus prezinta LED indicator vizand nivelul bateriei. Aria o puteti folosi pentru cca 30 minute (14-15 cicluri de spalare), in timp ce Mia va ofera doar 20 min autonomie. Clarisonicul Plus asigura aproape 28min, daca e folosit pentru fata pe viteza Universala, iar pentru corp doar 20 de minute. Nu uitati ca incarcarea Clarisonicului dureaza. Si dureaza… si dureaza! Aria se incarca in aproximativ 18 ore. Dar pentru mine, a fost combinarea a tot ce imi puteam dori de la un astfel de device.
  
Aparatul nu trebuie PRESAT pe fata. MARE MARE ATENTIE!!! Il plimbati usor, abia  sustinandu-l de maner, lasand peria sa isi faca singura treaba, aparatul sa atinga fata fara absolut niciun fel de presiune suplimentara. Il folosesc cu miscari circulare pe frunte, obraji, barbie, gat si decolteu si ceva mai prelungi in zona nasului si cea o a ochilor. (Nu se recomanda utilizarea sistemului acesta pe pleoape, dar daca il manipulez cu suficienta finete/delicatete, nu am sesizat nicio reactie secundara!)

Miscarile periei Clarisonicului sunt de fapt niste oscilatii inainte-inapoi, la o frecventa sonica de mai bine de 300 de miscari pe secunda. Deci peria nu curata datorita unei rotatii la diverse viteze, ci pielea inregistreaza niste vibratii placute (asta daca il folositi cu o perie corespunzatoare tenului vostru, la o viteza tolerata).

De ce nu m-a atras Clarisonicul Plus?

  • Pentru ca peria de corp desi este ceva mai mare decat o perie de spalare a fetei, este mult prea mica pentru a acoperi arii mari de pe suprafata corpului. Nu am timpul necesar pentru dus, ca sa intru joi seara si sa ies vineri la pranz… Cam atat mi-ar lua sa acopar zonele pe care le vreau exfoliate cu o perie  atat de mica, nu de alta dar nu sunt nici tocmai maruntica la peste 1,70 m, adica am ceva "suprafata de lucru"!. Pentru asta prefer o perie abraziva sau un scrub cu manusi de la The Body Shop, sau unul cu sare si zahar in baza de ulei etc. Dar nu sa ma migalesc cu Clarisonicul.

  • Am inteles ca manerul Clarisonicului Plus este suficient de lucios incat combinatia sapun/apa/miscarile de vibratii ale aparatului sa il faca  greu de controlat si probabilitatea de a-l scapa din mana nu e chiar de domeniul fabulatiei. Pe de alta parte, daca bugetul permite si vreti sa il folositi pe arii restranse gen genunchi/coate/antebrat etc, am inteles ca este util.

  • Este ceva mai mare ca dimensiuni decat Aria, avand, cu exceptia periei de corp, cam aceleasi caracteristici. Durata de viata a acumulatorului este ceva mai mica – din ce reiese din review-uri la Plus decat la Aria, poate si pentru ca il folositi un timp mai indelungat, pentru diferite arii corporale.

Pe decolteu folosesc cu succes peria de fata Delicate, consider ca este exact cat ii trebuie pielii mele de sarpe, de aceea nu am gasit necesara achizitionarea unui Clarisonic mai voluminos, mai scump si cu autonomie ceva mai redusa!

Printre calitatile Clarisonicului am uitat sa precizez ca este waterproof, ceea ce inseamna ca puteti intra cu el sub dus fara nicio problema. Si ar mai fi de mentionat faptul ca incarcatorul foloseste tehnologia "wireless charging" (se aseaza Aria intr-un stand magnetic, incarcarea facandu-se prin carcasa, fara a fi nevoie de vreo mufa). Toate aparatele Clarisonic se incarca prin aceasta tehnologie, atat doar ca Mia nu are un stand ci pur si simplu capatul magnetic al incarcatorului se prinde de carcasa acestuia.





EFECTELE PE CARE LE-AM SESIZAT EU: 

  • asa cum spune si producatorul, tocmai vibratiile/oscilatiile Clarisonicului fac ca pielea sa se intinda in diverse directii, astfel incat tot ce exista in pori sa se poata curata cu usurinta (suna neplacut, dar asta e, ma refer la exces de sebum, praf si altele). Am vazut si pareri negative privind randamentul scazut de curatare al porilor pentru unele persoane, pentru mine insa, spre bucuria mea, a mers EXCELENT!  
  • o piele mai fina si mai lipsita de zone uscate pe care sa adere in mod uniform machiajul (in plina iarna!!!) nu stiu sa fi avut de vreo 10 ani. Poate si mai bine. Dimineata, cand ma trezesc, imi privesc tenul cu atentie si inca sunt fascinata de cat de luminos si de catifelat este!  
  • deja a devenit o rutina pe care abia o astept seara, imi ofera dincolo de confortul fizic si unul mental! Conteaza? Da, multumesc! 


Si sa nu uitati, ca folosirea Clarisonicului NU EXCLUDE exfoliantii chimici! Doar aveti grija cati agenti exfolianti utilizati in aceeasi zi, eventual alternati zilele cand mergeti pe agenti mecanici cu cele in care utilizati AHA, respectiv BHA. 

Daca ar fi sa sintetizez totul intr-o propozitie, credeti ca as spune ca imi place Clarisonicul? Nu... Nu, dragele mele, nu imi place... ADOR Clarisonicul! Pentru mine Aria este tot ce am sperat ca o sa fie si nu imi imaginez ce s-ar intampla daca ar trebui sa renunt la ea! Insa trebuie sa subliniez ca pe cat de utila este aceasta inventie cosmetica, pe atat de naravasa este si trebuie foarte multa grija si moderatie in utilizarea ei! 

Despre perii, intr-o postare ulterioara, pentru completare... ;) Please stay tuned! 

  • Produsul: 4.5 puncte din 5 (necesita perii de schimb, deci costuri suplimentare la cateva luni!)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: Sper din suflet in urmatorii 10 ani sa nu fie cazul, dar daca va fi totusi... ABSOLUT! :)))

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro


2 comentarii:

  1. Ma tenteaza in urma artiolului tau, desi nu am nevoie :)) Dar avand in vedere ca bugetul meu are ca prioritate acum tratamentul stomatologic, il pun undeva pe o lista imaginara cu "dac-o fi sa fie, primesc cu bucurie"

    Ah, cod captcha!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ca as vrea "sa te duc in ispita" :)))), dar si eu am crezut multi ani ca nu imi trebuie. Pentru mine a facut o diferenta imensa, dar asa cum am zis, poate si datorita tenului meu capricios si foarte-foarte deshidratat. Sper ca lista aceea a ta sa capete o forma materiala, cat mai curand! ;)

      Ștergere