marți, 3 septembrie 2013

Ruj MAC Viva Glam V - REVIEW

Vara aceasta am suferit cumplit din cauza aerului conditionat. Adica, daca inainte aveam pielea uscata, iata-ma in faza in care m-am autodepasit cu o piele desertica... Una din zonele afectate a fost fata iar buzele au devenit o reala problema. Nu  am mai suportat rujurile mate care usuca, nici macar pe cele cremoase. Am trecut la rujuri care imbine aspectul de ruj cu gloss, foarte emoliente, foarte hidratante si multe alte "foarte"...;)




Unul din rujurile din aceasta categorie este Viva Glam V, de la Mac. Un alt motiv pentru care ma simt bine cu mine la achizitionarea rujurilor Viva Glam este faptul ca fiecare banut (fie el cent sau leu) obtinut din vanzarea acestor produse este donat catre M-A-C Aids Fund, asociatie care ajuta copii, femei si barbati afectati de HIV sau SIDA.




CE SPUNE PRODUCATORUL:

In anul 2004, isi face debutul Viva Glam V, un ruj roz neutru, cu un aspect "lustre" (stralucitor) delicios!

PAREREA MEA:

Este un ruj care cred ca poate fi purtat de fiecare femeie de pe Pamant, indiferent de culoarea pielii, tipul de ten si varsta! Este o nuanta universala, care merge la fel de bine cu un machiaj de zi, cat si cu unul de seara! Are particule stralucitoare care ii confera un aspect umed. Nu satinat, nu sclipicios, ci umed. Este foarte emolient, nu usuca buzele, nu se strange si nu se intinde peste conturul acestora, avand o textura destul de densa, fara a fi insa PREA densa... Am I making any sense here? I really hope so... :)





Se estompeaza treptat, se sterge uniform iar pe buzele mele rezista cca 3-4 ore daca nu mananc. Avand in vedere conditia pielii mele din ultima vreme, sunt foarte fericita cu el asa cum este. Ca si aspect, fata de gama glaze a rujurilor Mac (acelasi aspect dual de ruj-gloss) gama lustre are nuantele ceva mai evidente, mai pigmentate, dar creeaza finish-ul acela glossy care nu mai necesita luciu de buze decat in ideea de moft, nu din necesitate!

Si ca sa va arat despre ce este vorba, in conditii de lumina diferite (lumina naturala si la soare), va prezint VIVA GLAM V:








  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 4 puncte din 5 (are o rezistenta scazuta din cauza finish-ului)
  • L-as mai cumpara: il mananc pe paine si sper sa nu renunte MAC sa il scoata pe piata! ;)

      
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  


 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu