miercuri, 8 mai 2013

Ulei de dus SABON cu iasomie (Delicate Jasmin) - REVIEW

Ma intalnisem cu Sabon in cateva review-uri de pe blogurile de beauty de la noi. Le-am vazut site-ul, dar niciodata nu am avut acel "zvac" pentru a lansa o comanda, nu stiu de ce. Pana cand draga mea mama, mi-a facut cadou de sarbatori... produse Sabon! Si am putut si eu sa imi satisfac curiozitatea si sa imi raspund la intrebarea care "ma chinuia": "A cumpara sau... a nu cumpara Sabon?" :)

 

Primul pe care am vrut sa il incerc a fost uleiul de dus. Numai dupa nume suna a rasfat pentru piele... O sa vin cu o intrebare care sa va dea o idee despre ce va urma: Mai este cineva pe lumea asta caruia i-a fost mila sa consume un gel de dus pe corp si sa fi vrut sa il foloseasca doar pentru fata, pentru ca este ATAT "de bland"? Mie mi-a fost... ;)  

CE SPUNE PRODUCATORUL:

Un săpun lichid unic ce conferă pielii hidratarea şi catifelarea de care are nevoie. Graţie conţinutului bogat în uleiuri esenţiale de măsline, avocado, jojoba şi germeni de grâu, produsul păstrează echilibrul de hidratare natural al pielii. Este îmbogăţit cu Omega 3, 6, 7, 9 şi cu vitaminele A, E.


Uleiul de măsline este bogat în antioxidanţi cu rol protector şi hidratant. Uleiul de avocado şi cel extras din germeni de grâu ajută la regenerarea pielii, iar uleiul de jojoba o menţine catifelată.


INGREDIENTE:




Aqua, Sodium Coceth Sulfate & Aqua & Sodium Sulfate & Coceth-2, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Cocamide Dea, Polyquaternium-11, Phenoxyethanol & Chlorphenesin & Sorbic Acid & Butylene Glycol & Benzoic Acid, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Methylchloroisothiazolinone & Methylisothiazolinone & Magnesium Chloride & Magnesium Nitrate & Aqua, Benzophenone-4, Olea Europaea (Olive) Husk Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, CI 61570, Linalool, Butylphenyl Methylpropional.
  
PAREREA MEA:

Am afirmat in nenumarate randuri ca pielea de pe corpul meu, mai ales pe picioare, este un desert. Pentru mine este o corvoada sa imi gasesc combinatia gel de dus/sapun, crema/ulei de corp astfel incat sa nu para ca naparlesc precum un sarpe. Da, stiu, vizuala si neplacuta fraza... ;)

Acest gel de dus este, asa cum spuneam mai sus, foarte bland. In sensul ca spala foarte bine dar nu usuca pielea. Avand in compozitie o serie de uleiuri (e adevarat ca nu sunt in cantitati foarte mari dar sa nu uitam ca este un produs destinat spalarii si nu atat ingrijirii corpului) imi lasa senzatia de piele catifelata, hranita, similara celei pe care o am dupa folosirea scrub-ului Tropic tot de la Sabon si a celui Cocoa Kona de la 100% pure. Ador produsele de genul acesta, pentru cele care au aceleasi probleme ca si mine, aceste cosmetice sunt absolut necesare.

Dupa ce am utilizat ani in sir tot felul de sapunuri cu glicerina, cu formule care mai de care mai simandicoase dar deloc eficiente, nu pentru mine cel putin, in sfarsit respir linistita. O sa spuneti ca exagerez... Dar imaginati-va ca dupa fiecare dus simtiti cum vi se strange pielea pe intreg corpul, apare o senzatie de disconfort si trebuie sa aplicati straturi-straturi de crema si uleiuri, sa asteptati pana acestea intra in piele ca sa puteti pleca, in sfarsit, la serviciu... Cam cat timp, efort si cantitati de produse consumate (a se citi ce sume investite in ele)? Atunci cand spun ca raportul calitate/pret este unul bun ma gandesc inclusiv la ce bani economisesc folosind produsul respectiv, nu neaparat la costul propriu-zis.



Consistenta este mai degraba spre gel relativ dens, nu pare uleioasa. Chiar miroase a iasomie (eu sunt topita dupa mirosurile florale, in special iasomie, crin, liliac) dar nu persista foarte mult pe corp, ceea ce gasesc ca este minunat, pentru ca dusul devine extrem de placut dar dupa aceea pot aplica orice parfum doresc fara sa creez un amalgam de arome in jurul meu.

Principalele ingrediente sunt extrase/derivate, unele partial sintetice din uleiul de cocos. Ceea ce e bine. Cei mai pretentiosi vor sublinia ca exista printre ingrediente conservantul Phenoxyethanol (in locul cunoscutilor parabeni) si posibil iritantul Linalool. Pentru mine formula este buna asa cum e.

Ambalajul este elegant dar un pic problematic, pentru o casa cu pitici... Il feresc cat pot de fetele mele, simt cum mi se ridica tensiunea ori de cate ori il prind (fiind de sticla, il si vad "indoindu-se" de gresia de pe jos!).

Dupa dus, eu una nu imi permit sa nu ma dau cu crema, dar cred ca o piele normala ar putea sa sara din cand in cand acest pas.
Daca vreti sa il achizitionati, stati cu ochii pe site-ul Sabon. Apar uneori reduceri semnificative (20%, uneori chiar 40%) si pentru ce stie sa faca, vi-l recomand cu tot dragul!

  • Produsul: 5 puncte din 5
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: DA, cu mentiunea ca voi cumpara pe rand si celelalte variante de uleiuri de dus!
   
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  
© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu