sâmbătă, 11 mai 2013

AM TESTAT: Uleiul de dus Lavanda de la SABON

In categoria "AM TESTAT" voi scrie despre produsele pe care le-am folosit doar de cateva ori, despre mostrele pe care le-am primit si incercat, sau despre orice alte cosmetice pe care nu le-am folosit suficient de mult (din punctul meu de vedere) incat sa pot spune ca pot face cu adevarat "un review".


Uleiul de dus cu lavanda de la Sabon l-am gasit cuminte in baia mamei. Si cat am stat in vizita la ea (aproape o saptamana), l-am tot incercat! ;)  In general, impresia pe care mi-a lasat-o a fost similara uleiului de dus cu iasomie, al carui review il gasiti aici. Cu exceptia mirosului si al aspectului, alte diferente esentiale nu am gasit.

CE SPUNE PRODUCATORUL:

Un săpun lichid unic ce conferă pielii hidratarea şi catifelarea de care are nevoie. Graţie conţinutului bogat în uleiuri esenţiale de măsline, avocado, jojoba şi germeni de grâu, produsul păstrează echilibrul de hidratare natural al pielii. Este îmbogăţit cu Omega 3, 6, 7, 9 şi cu vitaminele A, E.

Uleiul de măsline este bogat în antioxidanţi cu rol protector şi hidratant. Uleiul de avocado şi cel extras din germeni de grâu ajută la regenerarea pielii, iar uleiul de jojoba o menţine catifelată.

INGREDIENTE:



Aqua, Sodium Coceth Sulfate & Aqua & Sodium Sulfate & Coceth-2, Parfum, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Dea, Polyquaternium-11, Phenoxyethanol & Chlorphenesin & Sorbic Acid & Butylene Glycol & Benzoic Acid, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Methylchloroisothiazolinone & Methylisothiazolinone & Magnesium Chloride & Magnesium Nitrate & Aqua, Benzophenone-4, Olea Europaea (Olive) Husk Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, CI 42090, CI 17200, Coumarin, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene carboxaldehyde, Cutronellol, Linalool.

PAREREA MEA:

Ca si ingrediente, difera doar ultimele din lista, daca ar fi sa fac o comparatie cu uleiul de dus cu iasomie. Iar ca si efecte pe piele, pentru mine amandoua sunt la fel de bune, fara nici cea mai mica diferenta. Singurul aspect care conteaza in acest caz cred ca este parfumul. Si aici intervin preferintele personale.


Mie imi place mai mult iasomia. Sau mai bine spus, nu m-am dat niciodata in vant dupa lavanda. Deci nu produsul miroase neplacut ci subsemnata are "o problema" in acest sens... ;) Mama  indrageste lavanda si ca atare este foarte multumita de produs. Persistenta aromei nu este indelungata pe piele, dar asa cum va spuneam, mie imi convine pentru ca nu se suprapune cu mirosul parfumului pe care il folosesc ulterior.
Consistenta este tot de gel ceva mai bogat, cu o densitate mai mare, iar ca si capacitate de spalare, desi contine uleiuri, este foarte eficient.




  • Produsul: 4 puncte din 5 (e problema mea cu lavanda)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: DA, cu o alta aroma insa!
       


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.


   © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu