luni, 22 aprilie 2013

PAULA'S CHOICE Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - REVIEW

Al doilea exfoliant de la Paula's Choice despre care vroiam sa va vorbesc este Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant. Pentru ca sunt in divort cu porii mei destul de mari, am ales sa sar peste varianta mai blanda a acestui produs, cea de 1% si sa trec direct la artileria grea. Nu am vrut sa ma duc mai departe, spre creme cu retinol dar cine stie...
Exfoliati in profunzime porii si folositi in lupta cu punctele negre sau acneea acest lichid transparent cu  2% acid salicilic (BHA). De asemenea, contine ingrediente care diminueaza iritatiile.
 
  • Consistenta lichida (similara unui toner) care actioneaza eficient pe tenul mixt sau gras

  • Exfoliaza atat suprafata pielii cat si interiorul porilor, actionand atunci cand apare blocarea acestora
  • pH-ul de 3.2 este optim pentru o exfoliere eficienta
  • fara coloranti si parfum
  • NOTA: Cand folositi un produs BHA, asigurati-va ca utilizati o crema cu protectie solara peste zi.


  • ATENTIE: cei alergici la aspirina (acetylsalicylate) nu trebuie sa foloseasca produse care contin acid salicilic (Beta Hydroxy Acid, or BHA).

    INGREDIENTE:
    Aqua, Methylpropanediol, Salicylic Acid 2%, Camellia Oleifera (Green Tea) Extract, Butylene Glycol, Polysorbate-20, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA
     
    PAREREA MEA

    Din fericire eu nu ma lupt cu acneea ci doar cu tenul mixt. Cu porii mei morocanosi de pe nas care se mai infunda - exista cineva care nu ii are de la mama natura?!? Daca da, nu vreau sa stiu, ma voi inverzi de invidie! Nooot! :)

    De asemenea, spre vara, zona mea T considera ca daca tot vine sezonul cald, ar trebui sa isi sporeasca randamentul cu 100% si sa ma zapaceasca cu un ten gras. Obrajii imi raman tot uscati, si incepe nebunia amestecului de produse, unele aici, altele acolo... 

    Produsul Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant  este minunat pentru tot ce v-am scris mai sus! Nu il aplic pe obraji, ci doar pe zona problematica - cu tendinte de ingrasare, si respectiv in zonele unde tind sa mi se infunde porii - nas/barbie. Am ajuns la performanta, dupa utilizarea constanta cateva luni a acestui exfoliant, sa folosesc plasturii pentru exfolierea mecanica a nasului POATE o data pe luna! Nu am cosuri - bine, nu aveam nici inainte dar mai aparea cate o chestie in functie de alimentatie/hormoni. Ei bine, "chestiile" sunt atat de rare si dispar atat de repede de cand folosesc exfoliantii, incat pot jura ca plutesc de bucurie!

    Asa cum precizam si la exfoliantul AHA, nu am avut un ten mai curat NICIODATA. Nu o sa afirm: "dati navala si singura data cand veti vedea un cos, acela va fi unul de pe fata altcuiva. Amin!" Poate am ajuns si la o rutina de ingrijire a tenului care mie imi merge foarte bine, destul de migaloasa dar cu rezultate. Insa, pe de alta parte, nu o sa neg ca de cand folosesc acesti exfolianti schimbarea a fost sesizata de toata lumea! Si eu le multumesc mult celor care au gandit si au scos pe piata aceste produse la un pret decent.

    2% BHA in forma lichida are 118ml. Multi il folosesc cu un tampon demachiant, eu una insa prefer degetele subsemnatei. De gustibus... Mi se pare ca pot aplica mai mult, cu pierderi mai mici!


     


    Este perfect incolor, dupa utilizare pielea ramane o idee lipicioasa/lucioasa. Imediat dupa aplicarea unei creme insa, dispare acest aspect.

    BHA vine, asa cum va ziceam, si in varianta mai blanda de 1%. Acesta probabil ar fi fost ceva mai potrivit pentru mine, cel de 2% este mai agresiv (folosit si de cei care se bat cu acneea). 

    De asemenea, cel lichid este destinat tenului gras, varianta gel este pentru tenul mixt iar cea de lotiune este dedicata tenului uscat si foarte uscat dar care are totusi pori infundati si cateva probleme minore vis-a-vis de cosuri etc. Nu va asteptati la rezultate peste noapte, aveti rabdare cu asemenea produse si va promit, daca nu aveti un ten extrem de sensibil, veti vedea rezultate bune si foarte-foarte bune! Nu sunt incantata de toate produsele Paula's Choice dar exfoliantii sunt fantastici!


    Produsul aceta poate fi utilizat si pe coate, picioare sau genunchi. Nu va temeti sa il aplicati nici chiar in zona decolteului - daca este nevoie.
     
     
    Foarte multi dintre utilizatorii acestui exfoliant, care se confrunta si cu rozaceea, au trimis review-uri pozitive privind eficienta BHA. Pe site exista o explicatie privind acest proces, si anume faptul ca exista o legatura intre BHA si aspirina, fiind salicilati. Salicilatii au si proprietati antiinflamatorii iar Paula confirma ca produsul sau nu doar exfoliaza pielea ci si calmeaza roseata, ajutand la tratarea rozaceei. De fapt, vazusem ca au scos doua produse noi, tocmai pentru cei care sufera de minunea asta, cu un ph mai putin acid. 

    Bun, exfolianti AHA si BHA sunt multi pe piata. Unii in game de lux, altii in game farmaceutice etc. Care e diferenta intre produsele Paulei si ceilalti? PH-UL!!! Ph-ul face diferenta de la cer la pamant! Daca acesta se apropie de 5... la revedere exfoliere! Nu va bucurati cand vedeti la ingrediente acid glicolic sau salicilic. Urmariti daca e trecut ph-ul, scrieti pe site-ul producatorului, cereti informatii! Si nu pe site-urile din Romania, direct la firma-mama, cum zic eu! E dreptul vostru, sunt banii vostri si voi alegeti in buzunarul cui se duc. In cazul exfolierii chimice, eu votez deocamdata: Paula's Choice! ;)
     

    • Produsul: 5 puncte din 5 (atentie la tenurile sensibile)
    • Ambalaj: 5 puncte din 5 
    • Calitate: 5 puncte din 5 
    • L-as mai cumpara: un DA hotarat!


    Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
     
    © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro
     




    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu