vineri, 22 martie 2013

Masca de par MACADAMIA NATURAL OIL (Deep Repair Masque) -REVIEW

Dupa mai bine de 17 ani de vopsit parul (hmmm... asta suna neplacut pentru mine ;)) si tot atatia de folosit tratamente pentru par - de cand ma stiu m-am facut blonda cu mici derapaje, aceasta este o masca care m-a impresionat cu adevarat.
CE SPUNE PRODUCATORUL:
Macadamia Deep Repair Masque este un produs destinat parului uscat, deteriorat. Combinatia de ulei de macadamia, ulei de argan, ulei de arbore de ceai, ulei de musetel, extractele de alge si aloe vera lasa parul hranit in profunzime si hidratat, crescandu-i elasticitatea si revitalizandu-l.
 Parul deteriorat este reparat si revitalizat, primele rezultate fiind vizibile inca de la prima aplicare.
Beneficiile gamei Macadamia:
 - Asigura o hranire intensa, lasand parul cu un aspect matasos, usor de descurcat si stralucitor.
 - Absorbtie instantanee a produslui, senzatie deloc grasa.
 - Prelungeste durata de viata a culorilor aplicate pe par, reducand matuirea acestora.
 - Protectie UV naturala.
 - Reduce timpul de uscare cu un procent uimitor de 40-50%.
INGREDIENTE:
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Quaternium-80, Amodimethicone, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Parfum/Fragrance, Algae Extract, Tocopheryl Acetate, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Anthemis Nobilis Flower Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, C11-15 Pareth-7, C12-16 Pareth-9, Trideceth-12, Trimethylsiloxyamodimethicone.
PAREREA MEA:
Daca ar fi sa ne uitam la lista de ingrediente, nu as spune ca are o formula naucitoare. Bunicica, da. Oricum, mult peste media a tot ce se gaseste la ora actuala pe piata. Dar daca ar fi sa va vorbesc de efecte... este o masca geniala, nu m-as lipsi de ea niciodata! Daca de la Moroccanoil, uleiul este superb dar masca lasa de dorit, de la Macadamia nu am incercat inca uleiul dar masca... Oooof, masca...(a se citi oftat prelung) :))) Nici eu nu inteleg cum Dumnezeu este atat de buna, citind lista de mai sus nu as fi crezut! Dar probabil proportiile in care se gasesc substantele active sunt foarte bine echilibrate pentru ca altfel, nu am nicio explicatie de ce merge. Dar merge! Initial nu am vrut sa o cumpar dar vazand invazia de review-uri pozitive de afara, prin comparatie cu alte produse foarte eficiente pe care le folosisem in timp, mi-am luat inima in dinti si am comandat-o. Ma felicit la fiecare utilizare! :)
Cum o folosesc: Dupa samponare si clatire, zvant parul un pic cu prosopul. Apoi iau o cantitate generoasa de masca (probabil cam o jumatate de caus de palma pentru parul meu pana la omoplati si foarte des). Nu o aplic NICIODATA pe radacina decat daca mi s-a urat cu binele si vreau sa ma spal a doua zi pentru ca mi s-a ingrasat parul! (Ghiciti cum am aflat asta? ;)) O masez bine pe toata lungimea firului de par, folosesc un pieptan cu dinti foarte rari (pentru a nu rupe firul, dupa cum stiti parul ud este extrem de fragil) ca sa o distribui cat mai uniform. Apoi prind parul cu o clama si timp de minim 7 minute, cat imi fac de lucru in cada, astept cuminte sa isi faca treaba. Si si-o face fara cusur.
Parul meu blond, deshidratat si chinuit de subsemnata, nu necesita o asemenea masca mai mult de o data pe saptamana. Daca aveti parul mai rar, sau firul mai subtire, nu pot sa o recomand, probabil il va incarca prea tare. Datorita continutului mare de silicon - aceeasi poveste ca la uleiul Moroccanoil - folosesc sampoane cu SLS, care curata bine - nu neaparat de detoxifiere, sa usuce si scalpul si sa lase parul matura. In alte conditii, riscati depunerea in timp a produsului pe firul de par, care va arata lipsit de viata iar scalpul se poate alege cu o groaza de efecte nu tocmai placute, nefiind capabil sa respire.
Are o consistenta foarte densa - atentie, NU ULEIOASA, desi are in compozitie ulei de macadamia si de argan (destul de modesta cantitatea, ca sa fim realisti, uleiurile apar in lista DUPA parfum) - mai degraba spre compozitia unui gel dens. Miroase floral, nu are nimic din aroma de nuca a uleiului de macadamia, dar mie imi place enorm. Daca parul este recent vopsit, in momentul aplicarii mastii pun si o pompita de Moroccanoil (daca va luati uleiul din gama, probabil cu atat mai bine, review-urile sunt foarte bune si pentru acesta). Nu pot face referire la timpul de uscare, deoarece folosesc uleiul de argan.
Se gaseste la diferite gramaje, atunci cand am cumparat-o eu nu se aducea in Romania si pentru a evita taxele multiple de transport, am luat-o la cantitatea cea mai mare, de 500ml. Din ce am vazut exista pliculete pentru o singura utilizare (excelente pentru a o testa), la tub de 100ml si respectiv flacon de 250ml. Acum sunt pline magazinele on-line de la noi, nu trebuie decat sa dati un google search  - nu de lene va scriu asta ci pentru ca periodic, diverse site-uri de cosmetice fac reduceri semnificative.
Nu am nimic sa-i reprosez. Este o masca buna, desi are si o functie de hranire, ceea ce o face spectaculoasa este ca se traduce ca un produs de make-up pentru par. Aveti nevoie urgent sa transformati un par uscat intr-unul fabulos? Masca asta este solutia. Dar nu va imaginati ca daca nu o folositi in urmatoarea luna, podoaba capilara a fost atinsa de bagheta zanei bune din Cenusareasa si preschimbata intr-un par sanatos tun. Eu am facut-o si metaforic vorbind, m-am trezit c-a disparut caleasca si-am ramas cu dovleacul! Noroc ca aveam Moroccanoil-ul...  Insa pentru ceea ce stie sa faca, nu ii neg meritele, este senzationala!

Cam asa arata parul dupa combinatia Macadamia/Moroccanoil (fara alte produse gen luciu de par, fixativ, s.a.m.d.):
  • Produsul: 4 puncte din 5 (daca aveti tenul sensibil/acneic si parul lung, combinatia nu e foarte fericita, produsul contine ceva iritanti si siliconi)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 4 puncte din 5 (cu mentiunea ca nu este un produs exclusiv de tratament)
  • L-as mai cumpara: Cu siguranta, desi pare ca tine o vesnicie!
       
Disclaimer: nu sunt un  "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu