sâmbătă, 13 octombrie 2012

CLARINS Gentle Foaming Cleanser with Shea Butter - REVIEW




Prima data, l-am intalnit in faza minijup!:) Adica era o mostra marisoara, vreo 20 de ml (nu mai stiu la ce set cadou, imi pare rau), suficient cat sa ma imbolnaveasca - in sensul bun, evident! Ce stie sa faca? Pai, in afara de coltunasi cu smantana, vorba jumatatii mele mai bune, multe!
 
 
Imi place la nebunie minunea asta. Stiam ca e pentru ten uscat, fetele de la Clarins mi-au aratat si mi-au dat si o mostra cu cleanser cu seminte de bumbac - mult mai potrivit tenului meu, dar acest sapun - ca pana la urma asta este - e fabulos!

Sunt trei tipuri in serie:

CE SPUNE PRODUCATORUL:

Delicat precum laptele demachiant si la fel de eficient ca sapunul, categoriile Gentle Foaming Cleanser au fost create pentru a raspunde nevoilor oricarui tip de piele. Spuma usoara se curata cu usurinta si protejeaza pielea de efectele de uscare ale apei dure.

Ten uscat sau sensibil:
  • unt de Shea: catifeleaza si hraneste;
  • Pro-Vitamina B5: relaxeaza.

INGREDIENTE:



PAREREA MEA:
 
E frumos, destept si are ochi albastri! Pe toate le are!!! Lasand gluma la o parte, e un produs genial. Nu imi irita fata. Dupa ce ma clatesc, pielea este hranita, nu ma strange, nici cea mai vaga senzatie de disconfort (ma refer la obraji ca pe aceia ii am teren arid), ma simt de parca mi-am plimbat pe fata o bucata de catifea. Poate un sapun sa faca asta? DA poate! Daca Cocolino ar avea un efect pe fata cum are pe haine, asa ar trebui sa fie (complet aiurea comparatia dar imaginatia mea refuza sa coopereze la ora asta ;))! Ma simt alintata, miroase delicat cu un usor iz floral, spumeaza modest deci nu risc sa fac o mare de spume pe care in stilul caracteristic sa mi-o scap in ochi. Asta in conditiile in care curata foarte bine!
 
 
Cum il aplic: dupa ce ma spal pe maini cu vesnicul Protex (mamele de copii mici stiu de ce), imi pun in palma un strop de Foaming Cleanser. Frec palmele una de cealalta si il aplic pe fata si pe gat (demachiate in prealabil daca e seara) prin miscari circulare, fara a presa sa-mi sara ochii din cap. Masez cateva secunde bune, apoi clatesc cu apa din belsug. Cum mi-as descrie fata dupa folosirea sa: matase!



Folosind o cantitate atat de mica, cei 125ml cat are un flacon normal ar trebui sa tina minim 6 luni. Rating-ul pe MUA este de 4,5 puncte din 5 in medie, din care 88% l-ar cumpara din nou. In general, pe diferite bloguri parerile sunt pozitive in caz de rozacee, ten sensibil, ten uscat si mixt. Apar probleme la tenul acneic - dar asta nu ma mira, are totusi in compozitie un unt, alcool si parfum.
 
 
Sunt foarte fericita ca l-am primit, altfel nu m-as fi incumetat sa incerc un produs dedicat tenului uscat, oricat de bune erau review-urile. Avand in vedere ca l-am folosit dupa ce s-a terminat canicula, nu am idee cum se comporta vara dar promit sa nu uit sa completez acest aspect cand se intorc caldurile.
 
  • Produsul: 5 puncte din 5
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: DA!
  •   
Disclaimer: nu sunt un"review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
 
© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu